Volgers

woensdag 10 februari 2016

Verlegen

hallo allemaal,

Ik heb eindelijk weer eens een magnoliastempel gekleurd. Ik heb hier nog allerlei afdrukjes liggen die ik al eens eerder gemaakt heb en heb me voorgenomen die eens in te kleuren en te verwerken. Vandaag dus eentje met Tilda erop.



De basis is creme kleurig cardstock en daarop designpapier van Glitz (French Kiss).Hierop dus de stempel van Magnolia: Sneaky Tilda. Zij is uitgestanst met een mooie stans van Precious Marieke. De randen heb ik wat aangezet met distressinkt.
Het hart is uitgestanst met een stans van Aurelie. Het kant komt uit de voorraad en het bloemenlint is van Marianne Design.
Het kleine strikje is van de Action. Net als de pareltjes. De kleine houten hartjes zijn van Aurelie.

Ik heb natuurlijk weer gekleurd met mijn Faber Castell Polychromos
Huid: 132,131,189
Haar: 179,178,177
Jurk: 189,190,188
Schoenen: 179,178,177

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges

Bij Renate won ik kaartjes voor de Knotsgekke Kaartendagen. Dus binnenkort een lekker shopdagje met mijn zus.



25 opmerkingen:

  1. wat een lieverdje werd het ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hart! Mooie kaart. Leuk dat je mee doet bij ScrapPlezier kaarten inspiratie challenge.. Groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, Aartje .

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card.
    Hope you can also join our challenge here http://mycraftingstories.blogspot.co.id/2016/02/challenge-2-anything-goes-dt-call.html

    Hugs,
    Merlina
    My Crafting Stories

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig magnoliaatje en heel mooi ingekleurd. Je omlijsting laat haar nog beter uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Aartje,
    het is een heel lieve Magnolia. En mooi gekleurd. Ik ga binnenkort ook weer wat kleuren, want dat is heerlijk ontspannend.
    Mooie kleuren heb je gekozen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, je hebt de magnolia supermooi ingekleurd. Heb nog even verder gekeken op je blog ...wat een mooie kaarten maak jij,wordt meteen je volger.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een dotje !!!
    Mooi geheel !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je het Magnoliaatje mooi gekleurd! En wat leuk dat je kaartjes hebt gewonnen voor de Knotsgekke Kaartendagen. Misschien alvast gaan sparen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie en lieve kaart! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie magnoliastempel en mooi ingekleurd.
    prachtige kaart gemaakt.
    Veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fab card
    thanks for playing with us at simply magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje weer Aartje...prachtige kleurencombinatie en ook Tilda zooooo mooi ingekleurd...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit kaartje is echt een juweeltje.
    Wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Ik ben helemaal weg van het bloemenlint.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Aartje
    Wat een prachtige kaart en ik vind hem zelfs wel een beetje vintage, Tilda heb je heel mooi ingekleurd en het grote hart is mooi maar ook de kleine houten hartjes zijn een heel mooi detail.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So very sweet, thanks for joining us at All About Magnolia for our challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt. Niet direct valentijn voor mij, maar wel met liefde erin verwerkt.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. SO cute & adorable. Thank you for joining us at Magnolia Forever Challenge.
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Très jolie carte !merci pour ta participation sur magnoia forever !
    xxx Valou...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart....straalt liefde uit. Leuk dat jij meedoet namens het team van Scrapplezier, alleen is mij nog niet echt duidelijk aan welke challenge jij meedoet met deze inzending de kaarten challenge of de maandelijkse challenge van februari.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje! Ik vind deze warme kleuren ook prachtig, knap gedaan!
    Veel plezier alvast op de beurs!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Altijd goed om voornemens te hebben, soms wel moeilijk om te ze ook altijd na te komen :p In ieder geval is je eerste stempel weer gebruikt op deze prachtige kaart! Echt heel mooi in deze zachte kleuren. Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card with an adorable design and Tilda to match!
    Thanks for adding a heart for us at LHOSM and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment