Volgers

maandag 7 april 2014

Hoera

Hallo allemaal,

Na het vorige kaartje voor een neefje nu nog een kaart voor een andere jarige neef. Deze keer heb ik gekozen voor een stempel van Kenny K genaamd Victory Kid.
Ik blijf kaarten voor jongens en zeker in deze leeftijd van een jaar of 10 erg lastig vinden. Je wilt er niet teveel poespas op doen maar het ook niet saai maken. Ik ben deze keer dan ook niet helemaal tevreden.




De sketch is van Sketch Saterday. Ik heb hem wel gedraaid. Het papier is van Crate Paper en heet "Party Day". Ik heb vlaggetjes gemaakt en daarin met letters van Joy Hoera gezet. Verder met cherry lynn stansen tandwielen uitgestanst uit craftpapier. Weer een tekststempel van Marianne Design op een tabblad stansje gemaakt. Verder nog wat waxdraad gebruikt.

De afbeelding is weer ingekleurd met spectrum noir, maar ik ben vergeten de kleuren te noteren.

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges

Zoals ik al zei, ik ben zelf niet echt tevreden over het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groeten,

Aartje

26 opmerkingen:

  1. Ik vind hem juist helemaal leuk Aartje, ik vind hem supergaaf geworden en dat meen ik echt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aartje,
    ik vind hem ook heel stoer!! Mooie kleuren voor een jongen. Misschien was het leuk geweest als het achtergrond papier iets meer had gehad? Ook niet te druk, maar bijv. een poststempel of zo....
    Werk je in Zwolle eigenlijk?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor en lekker stoer ook. Ook even verder gekeken naar je vorige kaarten. Die van gisteren geeft de sfeer goed weer. Je opdracht met je zus is ook erg gaaf geworden. Lekker pittig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, deze is ook weer leuk geworden! :-)
    Ik snap wat je bedoelt, de cogs zijn supergaaf! De kleuren zijn lekker stoer en het afdrukje is weer mooi ingekleurd.
    Om het wat spannender te maken zou je de achtergrond nog iets kunnen bestempelen met een leuke grunge achtige stempel of bijv. wat embossing pasta/ structure paste kunnen gebruiken i.c.m. bijv een sjabloon.
    Deze zijn er in allerlei kleuren, maar de meeste mensen gebruiken wit. :-)
    Je kunt deze ook voordelig zelf maken met talkpoeder.
    De randen zou je bijv. ook wat meer kunnen distressen of nog een stapje verder gaan, op sommig plaatsen iets inscheuren zodat je achter die kieren weer wat inkt of ander papier kunt doen....
    Enfin, het is meer je eigen idee denk ik, want je neef zal deze kaart helemaal TOP vinden!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Het is absoluut geen kritiek hoor, want ik vind je kaarten altijd ontzettend leuk!! En mijn eigen kaarten zijn altijd nogal 'kaal', ha, ha, dus ik snap best wat je bedoelt. Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi there, your card is wonderful - great image and the cogs are a perfect touch.

    Thanks for joining in with us this week at Papertake Weekly.

    Sarah
    (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets mis mee hoor....een kaart wordt zoals ie wordt en je gaat bij het maken op je gevoel af.....je latje iets lager leggen....dan ben je weer tevreden hahaha. Maar.....ik herken het wel hoor.....hebben we allemaal wel eens.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous. I love the cute image and beautiful embellishments.
    Thank you so much for sharing it with us at Diva's by Design.
    Hugs Sharon. x
    Nellies Handmade Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOVE your card & that image you used...very nice!

    Thanks so much for playing along with us @ Creative Knockouts & hope to see you back again for our next challenge!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kenny is toch perfect voor een jongenskaart?! En dan die tandwielen erbij helemaal stoer. Ik hou wel van kaarten die niet te vol zijn.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is fun and amazing! Love the interest you added with the lime twine and the gears, really adds to it and makes a wonderful male card!
    ----- Love to see you link up to Paper Crafting Challenges – newer card challenge that has 10 more days to play and this theme is Masculine!! Love to see you there! What a great masculine card! ------------Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi aartje
    vind je kaart juist erg goed geslaagd en ook ik heb altijd moeite met mannen/jongenskaarten,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou je kaart ziet er geweldig uit en vind het erg knap gemaakt deze jongenskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch een hele mooie kaart hoor Aartje. Soms heb je dat weleens dat je zelf er niet zo tevreden over bent.
    Had ik laatst ook een keer. Maar hij is echt wel super hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt het weer helemaal leuk gemaakt Aartje, inderdaad de leeftijd is moeilijk, beetje tussen mal en dwaas in, maar hij is echt heel leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij niet tevreden. Ik vind hem gaaf gemaakt. Tussen 6 en 20 is iedere kaart moeilijk, zowel voor een meisje als een jongen. Maar jou laatste twee zijn super. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha zus, ik snap wel dat je niet helemaal tevreden bent. Wat mij betreft doen de kleuren het ook niet helemaal goed waarom weet ik niet. Iets van die rode of groene kleur erbij misschien of wat meer distress??? Lastig maar soms heb ik dat zelf ook dat ik denk.....hij is maar zo zo.
    Groetjes Joke


    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful masculine card! Love the banner! Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew!
    {hugs}
    Regan
    Team B{iker Girl}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wart een leuke en stoere kaart!! De tandwielen zijn super erbij.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love this image with all the great details surrounding it! Thanks for joining Creative Knockouts!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabby boy card!
    Thanks for joining us at Sketch Saturday this week :)
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A great card! Perfect details for this card and the paper are so cool!
    Thank you for sharing and joining us at KennyK's Krafty Krew!
    Hugs Annette
    Team A(ll That)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I'm delighted to see you playing along with our sketch this week with this lovely creation. Love your banner and cog wheel embellishments with this fab image. Thank you for joining us at Sketch Saturday. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke stoere jongenskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een mooie stoere jongenskaart, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Namens Laurens, bedankt voor de prachtige kaart. Hij zei: " Yes, zo'n mooie kaart van tante Aartje". Als dat geen compliment is....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment